Pogoji za uporabo spletne strani

Spletna stran okrasni-lonci.si služi prikazovanju artiklov, pojasnil, opisov ter fotografij na temo okrasnih loncev in korit za rastline. Spletna stran je oblikovana z namenom omogočiti splošne informacije o okrasnih loncih, podjetju Bonsai dekorativne rastline in njenemu poslovanju ter določene informacije v zvezi z njenimi proizvodi in storitvami. Zato vas prosimo, da natančno preberete te pogoje za uporabo, ki se nanašajo na vsakogar, ki obišče to spletno stran. Če boste še naprej uporabljali to spletno stran, ste pristali na ta pravila.

Informacije o okrasnih loncih in drugih artiklih na teh spletnih straneh so dane izključno v splošno izobraževalne in informativne namene.

Vse informacije in podobe, vsebovane na teh spletnih straneh, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine.

Splošni pogoji spletne strani dekorativne-rastline.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

  1. Splošno

Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s fizičnimi osebami preko spletne strani www.dekorativne-rastline.si (BONSAI dekorativne rastline, Daniel Turk, s.p., Blatnica 16,1236 Trzin, matična številka 6416764000, davčna številka SI29558743). Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino https://dekorativne-rastline.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Bonsai dekorativne rastline, Daniel Turk, s.p., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Trgovec bo osebne podatke, ki jih obiskovalec navede ob registraciji, uporabljal in obdeloval za namene sklepanja in izpolnjevanja pogodb, sklenjenih na daljavo. Z registracijo v spletno trgovino soglašate s tem, da vam podjetje Bonsai dekorativne rastline, Daniel Turk, s.p. lahko pošilja komercialna sporočila, iz katerih bo skladno z zakonskimi določili jasno razvidno, da je poslano v imenu podjetja Bonsai dekorativne rastline, Daniel Turk, s.p..

Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

  1. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (firma in sedež družbe, matična in davčna številka, register in številka vpisa v register );
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi  poprodajnimi storitvami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;
  • informacije o možnih načinih plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnih načinih vračila izdelkov;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
  1. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Vse slike poleg izdelkov so simbolične. Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 7 delovne dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Trgovec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila.

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je GLS in Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški. V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške po spodnji lestvici ter stroške provizije za vplačilo odkupnine.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

  1. po pošti
  2. osebni prevzem 

Naročeni izdelki bodo dostavljeni z GLS pošto ali Pošto Slovenije, ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo.

Dostavljalec vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo.

Strošek redne dostave je enoten za celotno Slovenijo.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

Stroški dostave

Glede na državo prejemnika zaračunamo naslednje stroške dostave:

DržavaCena 1 paket*Osebni prevzem // nakup nad 50 eur
Slovenija // Hrvaška4,88 eur // 14,90 eurBrezplačno // Brezplačno Brezplačno / 14,90 eur ali več

*1 paket ima lahko največjo dimenzijo 0,125 m³ in največjo dovoljeno maso 30 kg. Mere nad dovoljenimi se zaračunavajo dodatno, v tem primeru bo strošek dostave viden pred zaključkom nakupa. V primeru, da posamezen paket presega 300cm (2a+2b+c), je težji od 30 kg ali pa zahteva posebno pazljivo ravnanje, v tem primeru se zaračuna paket 5,90eur oz. za večje pakete 14,90eur, dostava naročila na paleti se zaračuna 39,90 eur.

Cene so z ddv. Izračun poštnine bo viden ob oddaji naročila. S 1.4.2019 bo GLSov partner PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.

Znesek poštnine za Hrvaško je 14,90 eur za vse pakete dimenzije 2a + 2b + c < 300cm, najdaljša stranica ne sme presegati dolžine 150 cm. V primeru, da je paket težji od 30 kg ali pa zahteva posebno pazljivo ravnanje, v tem primeru se zaračuna dodaten strošek, odvisno od velikosti oziroma teže paketa. Za pakete s pazljivim ravnanjem se zaračuna poštnina 19,90 eur, dostava naročila na paleti (120x80x180cm) se zaračuna 84,90 eur. Cene so z ddv. Izračun poštnine bo viden ob oddaji naročila.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. To storite tako, da kontaktirate kurirsko službo v najkrajšem času ali obvestite nas. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času. V primeru, da postopek ne steče tako, kot ste si predstavljali, nas o tem obvestite po elektronski pošti info (afna) dekorativne-rastline.si

  1. Načini plačila

Trgovec uporabniku omogoča naslednji način plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • Po predračunu

Pozor:

  • pri naročilih s plačilom z gotovino na mestu prevzema morajo pravne in druge osebe, samostojni podjetniki posamezniki, posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost, upravni in drugi državni organi, organi samoupravnih lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil upoštevati, da lahko na tak način izvedejo le plačila v zneskih do 420 €. Priporočamo, da v ostalih primerih uporabite plačilo s predhodnim nakazilom ali plačilo s kreditno ali plačilno kartico.
  • V kolikor pošiljke ne boste prevzeli vam bomo zaračunali stroške dostave v višini 10,00 €.

Predračun oziroma ponudbo je potrebno plačati v roku 3 dni, sicer ima Trgovec pravico odstopiti od pogodbe. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je dal uporabnik nalog za plačilo banki ali drugi organizaciji za plačilni promet. Kupec prejme na elektronski naslov obvestilo, da je bil predračun plačan in da bodo naročeni izdelki poslani v najkrajšem možnem času.

pozobv

V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:

Bonsai dekorativne rastline, Daniel Turk, s.p.

Blatnica 16

1236 Trzin

TRR: IBAN SI56 1010 0005 2233 428 (BANKA KOPER d.d.)

SWIFT: BAKOSI2X

V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR.

Za sklic uporabite prve dve številki 00, v sosednje polje vnesite št. Naročila (npr.SI 00 xxxxx)

  1. Cene

Vse cene so v Evrih (€). V ceni je že obračunan 22% DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih uporabnik potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine ali kakršnekoli dodatne storitve.

6. Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici ali nadaljevanje z nakupom;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunom dostave(če izberete način dostave);
  • Vnos podatkov za račun in dostavo, izbor načina plačila ter za nadaljevanje potrebno strinjanje s pogoji poslovanja;
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa;
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter splošne informacije o Trgovcu

6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • iz nakupovalne košarice odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave izdelka;
  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila.

6.3. Naročilo sprejeto

V spletni trgovini www.dekorativne-rastline.si je izdelke mogoče naročiti le z dostavo na naslov na  območju Republike Slovenije. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku. Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje.

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto in pisno obvestilo o pogodbenih določilih v obliki, ki zagotavlja njihovo hranjenje in kasnejšo uporabo. Razen možnosti odstopa od pogodbe uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

Če izdelka ni na zalogi, bomo o tem kupca obvestili  takoj po oddanem naročilu in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče naročilo v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo lahko prekliče s klicem na tel. 041 367 530 ali s sporočilom na elektronski naslov bonsai@t-2.net.

6.4. Naročilo potrjeno

Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. V primeru, da želite tudi po zaključenem nakupu spremeniti vaše naročilo, lahko napišete dodatno obvestilo na naslov info(afna) dekorativne-rastline.si ali nas pokličete na 041 367 530.

Za pomoč pri nakupu ali za dodatne informacije pokličite na telefon 041 367 530 od ponedeljka do petka v času od 9:00-16:00 ure. V času izven napovedanega delovnega časa lahko pošljete e-mail na info(afna) dekorativne-rastline.si.

6.5. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).

Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu, razen v primeru plačila po povzetju.

  1. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Za presojo določil kupoprodajne pogodbe se uporablja slovensko pravo. Dokument vašega realiziranega naročila bo hranjen na sedežu našega podjetja. Kupcu bo na voljo, če bo poslal zahtevo za posredovanje na elektronski naslov info(afna) dekorativne-rastline.si

  1. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe  se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. ”

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov bonsai@t-2.net sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu na naslov Bonsai dekorativne rastline, Daniel Turk, s.p., Blatnica 16,1236 Trzin najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani  in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo in ne smejo biti uporabljeni v smislu najema. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priložena mora biti kopija računa.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako, kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.

    Artikle pošljite na naslov:
     Bonsai dekorativne rastline, Daniel Turk, s.p.
Blatnica 16
1236 Trzin

V primeru reklamacije lahko pošiljko vrnete na naše stroške. To storite tako, da se o tem predhodno dogovorite z našimi sodelavkami in sodelavci iz oddelka za pomoč uporabnikom (041 367 530 ali bonsai@t-2.net). V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na naše stroške ni možen.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo naši Splošni pogoji poslovanja.

Pravnim osebam omogočamo naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • po predračunu
  • s plačilno, kreditno kartico

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po predračunu.

Obrazec za odstop od pogodbe v *.pdf formatu.

  1. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. Trgovec ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške /strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

  1. Varstvo otrok in oseb z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je mlajši od 18 let ali oseba z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih zakonitih zastopnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Trgovec brez izrecnega dovoljenja zakonitih zastopnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo osebe, mlajše od 18 let ali osebe z omejeno ali popolno odvzeto poslovno sposobnostjo, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od teh oseb tretjim osebam, razen njihovim zakonitim zastopnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena osebam mlajšim od 18 let ali osebam z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo , bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala njihove zaupljivosti, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

  1. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna na koncu pogojev poslovanja oz. podrobneje opisana na povezavi https://dekorativne-rastline.si/politika-zasebnosti/

  1. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec ima pravico, da pred objavo pregleda mnenja, komentarje in ocene  in ne objavi tistih, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu podaja osebno privolitev Trgovcu za objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih, z navedbo imena avtorja. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno  v reklamne namene vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah.

  1. Odgovornost

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

  1. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041 367 530. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronsko pošto bonsai@t-2.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) pristojno izključno krajevno sodišče v Ljubljani.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

  1. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.dekorativne-rastline.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik,  ima pravico kadarkoli  preklicati svojo registracijo. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!